MUFF WIGGLER Forum Index
 FAQ & Terms of UseFAQ & Terms Of Use   Wiggler RadioMW Radio   Muff Wiggler TwitterTwitter   Support the site @ PatreonPatreon 
 SearchSearch   RegisterSign up   Log inLog in 
WIGGLING 'LITE' IN GUEST MODE

Shadows...terrible...
MUFF WIGGLER Forum Index -> Flight of Harmony  
Author Shadows...terrible...
opsysbug
Sorry about the cross post but TWO SOS sounds...ugh !! lol

https://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=16930
flight
Damn that's nasty!
I gotta say though - the thread title scared the Hell outta me!
opsysbug
Thanks glad you liked(?) it. Added one more...
numan7
love love love love my shadows !!!!

have 2 and am seriously wanting 2 more.

...and 2 of each version of the expander.

and i would like to know if v'amp will be able to modulate signals with 1 cv exponentially and another cv linearly (like asys does). that would be really cool...
numan7
oops d'oh! mister lazy here should go read the other posts...

morphing control excites me more woah
blungo2
my next module will be a second shadows. nanners
The_Crooked_Man
flight wrote:
I gotta say though - the thread title scared the Hell outta me!


Yeah, I saw that subject line and was ready to jump on here and vigorously defend the SoS.

By the way, I got a Choices last week, and I think controlling the feedback and rate of the SoS with the joystick while running a sequence is the most fun that I've had with my modular thumbs up

I met up with JJC and Mr. Biggs last night, and at one point Biggs was controlling the steps of his rotating clock divider with my Choices, great stuff. There are practically endless uses for that thing, it's fantastic MY ASS IS BLEEDING
Gribs
I love the names of your tracks. The descriptions are funny too.
A Dingleberry Monstrosity
flight wrote:
Damn that's nasty!
I gotta say though - the thread title scared the Hell outta me!


at first I was sad banana

...and then I was It's peanut butter jelly time!
MUFF WIGGLER Forum Index -> Flight of Harmony  
Page 1 of 1
Powered by phpBB © phpBB Group